0грн.
Зробити замовленняВітаємо Вас із придбанням нового інструменту Festool!
Після онлайн-реєстрації нового інструменту Festool для отримання гарантії «Все включено» Вам будуть доступні безкоштовне гарантійне обслуговування 3 роки з дати покупки та додаткові сервісні послуги. Під час онлайн-реєстрації придбаного виробу Ви погоджуєтесь з наступними умовами сервісного обслуговування.
Загальні умови та реєстрація
- При успішній реєстрації Festool GmbH пропонує для всіх нових електро- та пневмомашинок Festool (далі «інструменти») 3 роки гарантії та додаткові сервісні послуги на підставі цих умов, виходячи з того, що Ви, як кінцевий споживач (фізична або юридична особа), є резидентом України. Festool GmbH не надає жодних гарантій або додаткових сервісних послуг для дилерів та агентів з перепродажу.
- Необхідні умови реєстрації:
- Придбання у авторизованого дилера Festool - Інтернет-магазин FESTCLUB.COM.UA;
- Онлайн-реєстрація протягом 30 днів після дати, вказаної на оригінальній квитанції про покупку, на festool.ua/сервіс .
- Після успішної реєстрації Ви отримаєте сертифікат гарантії (підтвердження гарантії) у письмовій або електронній формі. Це правило завжди стосується лише зареєстрованого інструменту.
- З цими умовами гарантії Festool GmbH надає Вам додаткові права, які існують поряд із Вашими договірними та юридичними правами на подання рекламацій. З гарантійними умовами відмова, обмеження чи інше зміна договірних чи юридичних прав на подачу рекламацій пов'язані.
- Надання гарантійних або додаткових сервісних послуг означає продовження, ні встановлення нового терміну гарантії. Те ж саме стосується і позовної давності договірних чи юридичних прав на подачу рекламацій.
- У разі відмови або скасування купівлі зареєстрованого інструменту у формі анулювання договору, скасування, опротестування або односторонньої відмови на відповідний інструмент гарантія не надається.
Безкоштовне гарантійне обслуговування 3 роки
- Гарантійний термін складає 3 роки і починається з дати, вказаної на оригінальній квитанції про покупку.
- У гарантійному випадку Festool GmbH надає Вам протягом гарантійного терміну гарантію на вибір Festool GmbH: або безкоштовну заміну дефектних деталей, або безкоштовну заміну інструменту. Додаткові гарантійні зобов'язання у своїй не виникають.
- Гарантійний випадок має місце, якщо поставлений інструмент має дефекти матеріалу та дефекти виготовлення з документальним підтвердженням.
- Гарантійний випадок не має місця, зокрема:
- При пошкодженні швидкозношуваних деталей (наприклад, вугільних щіток, опорних підшипників, гумових манжет, акумуляторних блоків, ущільнювальних кілець і перемикачів) внаслідок їх природного зносу;
- У разі пошкодження витратних матеріалів та оснастки, зокрема шліфтарілок, шліфпідошв, кабелів Plug-it, пильних полотен/дисків, фрез, мішалок, ріжучих ножів, ріжучої гарнітури та свердлильних інструментів;
- Якщо під час підключення, встановлення, введення в експлуатацію, експлуатації, застосування та обслуговування інструментів мало місце недотримання вимог посібника з експлуатації та інших документів для окремих інструментів;
- У разі іншого використання за призначенням, зокрема, внаслідок зовнішніх впливів (падіння чи ударів);
- У разі дефектів інструментів, обумовлених використанням оснастки або запчастин, що не є оригінальними деталями;
- Для інструментів, конструкція яких була змінена або доопрацьована, зокрема, для розібраних інструментів;
- У разі експлуатації в умовах постійного інтенсивного зношування, зокрема у промисловій сфері або при тривалому перевантаженні інструменту.
- Обсяг та пред'явлення гарантійних вимог. Гарантійні позови до Festool GmbH повинні бути пред'явлені відразу після виявлення дефекту протягом гарантійного терміну в письмовій формі. Для цього відповідний інструмент слід надати в цілому вигляді або переслати у зазначені продавцем або на festool.ua/сервіс сервісні центри обслуговування разом з оригіналом квитанції про купівлю, на якій будуть вказані дата та найменування товару.
- Зобов'язання огляду та огляду для підприємців. Якщо Ви придбаєте інструмент як підприємець, то згідно з гарантійними вимогами Ви повинні перевіряти інструменти одразу після їх отримання та негайно повідомляти Festool GmbH про видимі дефекти протягом двох тижнів після придбання інструментів, а також про приховані дефекти одразу після їх виявлення у письмовій формі. Ви є підприємцем, якщо під час укладання договору купівлі-продажу Ви діяли, здійснюючи свої права в рамках комерційної або самостійної професійної діяльності. Це відноситься як до фізичних, так і до юридичних осіб та правоздатних товариств.
Наявність запчастин 10 років
Ми гарантуємо, що після припинення випуску того чи іншого інструменту запчастини для нього будуть доступні протягом як мінімум 10 років. Якщо Festool GmbH не зможе виконати свою обіцянку, як заміна Вам буде надано аналогічний новий інструмент з поточного асортименту без будь-яких доплат з Вашого боку. Ваш б/у інструмент у цьому випадку Ви будете повинні повернути нам.
Додаткові сервісні послуги Festool
- Ремонтний сервіс. Festool гарантує професійний ремонт Вашого несправного інструменту. Ми пропонуємо не тільки ремонт інструменту в ремонтному відділі компанії Festool, але й технічні консультації з ремонту по телефону або ел. пошті. Замовлення на ремонт надходить у роботу після підтвердження клієнтом попереднього кошторису робіт. Після оплати рахунку відремонтований інструмент надсилається назад клієнту.
- Технічні консультації. Ми гарантуємо безкоштовні технічні консультації з питань вибору та використання наших інструментів та витратних матеріалів.
Заключна частина
- Захист даних. Ваші персональні дані, отримані нами під час реєстрації Вашого інструменту для отримання гарантії «Все включено», будуть збережені, оброблені та використані лише для надання відповідних послуг. Дані використовуються компанією Festool та підприємствами, що з нею співпрацюють [зокрема TTS Tooltechnic Systems AG & Co. KG, а також інші підприємства, вказані на http://subsidiaries.festool.com]. Дані не будуть передані іншим стороннім підприємствам і не будуть використані з іншою метою.
- Зміна даних клієнтів. У разі зміни особистих даних Festool просить Вас негайно повідомити нас електронною поштою info@festool.lt, за телефоном +3-703-730-84-14 або поштою відповідним листом на адресу: UAB „Festool LT“, Ašigalio g. 6, LT-49142 Kaunas, Lietuva (Литва). Festool GmbH не може прийняти додаткові витрати, що виникли внаслідок зміни клієнтських даних.
- Зміна послуг. Festool GmbH зберігає за собою право з урахуванням Ваших інтересів повністю або частково призупиняти, доповнювати або змінювати гарантійні та сервісні послуги або умови їх надання протягом відповідного терміну, а за наявності поважної причини без дотримання такого терміну.
Інші положення
- Справжніми є норми права Федеративної Республіки Німеччини крім Конвенції ООН про договори міжнародної купівлі-продажу товарів (CISG).
- Місцем розгляду будь-яких суперечок щодо гарантійних позовів є місце знаходження центрального офісу Festool GmbH.
- Якщо будь-яке положення цієї гарантії стане недійсним або нездійсненним у повному або частковому вигляді або у цій гарантії буде встановлено відсутність тих чи інших положень, дійсність інших існуючих положень зберігається. Замість недійсного чи нездійсненного становища дійсним чи здійсненним становищем буде вважатися становище, яке за змістом найближче за змістом до того становищу, яке стало недійсним чи нездійсненним. У разі відсутності того чи іншого становища, чинним вважається положення, яке за змістом відповідає тому, яке могло бути обумовлено в цій гарантії.