0грн.
Зробити замовленняВідповідно до «Закону про захист прав споживача», покупці інтернет магазину «FestClub» мають право на обмін або повернення придбаного у нас виробу протягом перших 14 днів з дня його покупки. Оформити заявку на повернення товару ви можете тут.
Умови повернення товару
ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕОБХІДНЕ ДОТРИМАННЯ КІЛЬКОХ УМОВ:
- Товар не експлуатувався і не має слідів використання (подряпин, відколів, потертостей), не піддавався змінам і т.д .;
- Збережена комплектність товару, яка вказана в паспорті;
- Не порушена цілісність упаковки;
- Збережені всі ярлики і заводське маркування.
Де можна обміняти та повернути товар
ОБМІНЯТИ ТА ПОВЕРНУТИ ТОВАР ВИ МОЖЕТЕ:
- У нашому офісі за адресою: м. Київ, просп. Голосіївський, 27 (з понеділка по п'ятницю з 9-00 до 18-00);
- Клієнти, які проживають в інших населених пунктах, можуть відправити нам товар, скориставшись послугами вантажоперевізника «Нова Пошта».
Заміна товару або повернення грошей Покупцеві надається протягом 5 робочих днів з моменту отримання нами поверненого товару.
Гарантійний ремонт
- Гарантійний ремонт здійснюється в авторизованих сервісних центрах виробника на умовах і в строки, що визначаються виробником і законодавством України.
- Для Вашої зручності наш менеджер надасть список усіх авторизованих сервісних центрів, щоб Ви мали можливість вибрати найближчий. Крім того, список авторизованих сервісних центрів Ви можете знайти на нашому сайті або у гарантійному талоні.
- Ви можете відправити товар до нас тим же способом, яким його отримали, тобто скориставшись послугами кур'єрських служб. В цьому випадку ми самі відремонтуємо його в авторизованому сервісному центрі і відправимо Вам відновлений та придатний до експлуатації виріб.
Що робити, якщо сервісний центр не може полагодити виріб у терміни, встановлені гарантією
Якщо протягом терміну дії гарантії товар, придбаний у нас, вийшов з ладу з вини виробника, але не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо його на новий або повернемо Вам гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
- Виріб, включаючи повну комплектацію.
- Гарантійний талон.
- Товарний чек або накладну.
- Висновок авторизованого сервісного центру з відміткою про те, що товар не підлягає ремонту або ремонт цього засобу недоцільний.
Умови відмови у гарантійному ремонті
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:
- Гарантійний талон заповнений з помилками або оформлений неналежним чином (наприклад, при відсутності підпису Покупця, який підтверджує згоду з гарантійними умовами);
- Серійний номер на інструменті відсутній, не зчитується, змінений або не відповідає інструменту;
- Порушені правила використання, викладені в інструкції з експлуатації, або прі не своєчасному сервісному обслуговуванні (якщо це передбачено інструкцією по експлуатації);
- В разі неправильного зберігання або транспортування, наявності зовнішніх і внутрішніх пошкоджень, зумовлених експлуатацією, або несправностей, які виникли внаслідок перевантаження інструменту в процесі його роботи;
- Інструмент, призначений для побутового використання, експлуатувався в комерційних (професійних) цілях;
- Порушена цілісність гарантійних пломб;
- Інструмент піддавався ремонту або конструктивних змін неуповноваженими на те особами або організаціями.
Гарантійні зобов'язання не поширюються
- На несправності, які виникли з причин, незалежних від виробника: перепад напруги в мережі, стихійні лиха, низька якість палива;
- У разі пошкодження кабелю живлення або штепсельної вилки, що виникли внаслідок багаторазового перегину або механічного пошкодження;
- На деталі, які вийшли з ладу внаслідок природного зносу, а так само запчастини, термін експлуатації яких залежить від регулярної діагностики або технічного обслуговування;
- На витратні деталі і матеріали (щітки, гумові ущільнювачі, шківи, ланцюги, шини, ножі, акумуляторні батареї та ін.);
- На такі види робіт, як регулювання, прочищення та інші профілактичні дії;
- На пошкодження, які сталися в силу недбалого ставлення або використання виробу (порушення температури експлуатації, вплив рідини, запиленості, проникнення всередину корпусу сторонніх предметів);
- На пошкодження, що виникли в результаті експлуатації продукції не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.